reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastimil Švec

Vlastimil Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný pracujúci človek a píšem o obyčajných veciach. Starám sa o svoju rodinu a som nesmierne šťastný, že sa zatiaľ každé ráno budím živý a zdravý. Verím v ľudský rozum v jeho najanalytickejšej podobe, verím v ľudské srdce v jeho najláskavejšej podobe a verím v ich dokonalú spoluprácu. A verím vo vetu „Ži a nechaj žiť.“ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Sloboda

Vlastimil Švec

Sloboda

Rodinná dovolenka v júli 2011 zostane v mojej pamäti navždy. Ani nie tak pre ňu samu, aj keď čas trávený s rodinou je pre mňa priorita číslo jeden, ako skôr pre to, čo som sa počas nej dočítal. Sediac na lehátku pozorujúc svoje deti ako šantia v bazéne, hľadiac cez v lone zloženú knihu na detskými rukami špliechajúcu vodu sa mi pomaly menil „svetonázor".

  • 27. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 653x
  • 12
Páskovanie

Vlastimil Švec

Páskovanie

„Olympijská zlatá medaila je dôkazom toho, že niekto spravil úplne zbytočnú vec  lepšie, ako ostatní.“ Joseph Heller. Iba by som doložil, že nejde iba o olympiádu.

  • 26. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Papieriky

Vlastimil Švec

Papieriky

Viete si predstaviť, že by ste si šli do požičovne náradia požičať si miešačku a pracovník požičovne by sa Vás spýtal. „A čo idete stavať?" Vy vo svojej naivite odpoviete „Áááále, garáž." „Koľko môže taká garáž stáť?" „No, asi aj 10,000 €." Poviete bezmyšlienkovite a aj sa čudujete čo to chce  vedieť. „Tak za požičovné my zaplatíte 100 € na hodinu." „Ale v letáku máte napísané že od 5 €."

  • 27. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 714x
  • 0
Slzy v očiach

Vlastimil Švec

Slzy v očiach

Začína to niekde v hrdle. Tlačí sa to von, ako guča z vaty. Nadvihne to jazyk, zamrazí čeľuste, a vybehne cez nos do očí. Vytisne slzu. Možno dve.

  • 31. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 041x
  • 0
Adoptovali sme si (Ako sme si...)

Vlastimil Švec

Adoptovali sme si (Ako sme si...)

Ďakujem Natálii Blahovej za pomyselné nakopnutie. Možno naše skúsenosi a postoje pomôžu ľuďom ktorí nad tým premýšľajú.

  • 29. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
10 dní-čarovná formula v T-Mobile

Vlastimil Švec

10 dní-čarovná formula v T-Mobile

Alebo, ako mi sledovanie SOS pomohlo

  • 25. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Skúška správnosti

Vlastimil Švec

Skúška správnosti

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako Rumcajs trezor kradol

Vlastimil Švec

Ako Rumcajs trezor kradol

  • 18. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 212x
  • 1
Dúha

Vlastimil Švec

Dúha

Článok bez výpovednej hodnoty, takže zbytočný. Nech.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Tuposť

Vlastimil Švec

Tuposť

Ach, Pane na nebi odpusť svojmu nehodnému synovi použitie takéhoto slova v súvislosti s ľudmi, no inak  sa mi nedá, iné vhodnejšie slovo som nenašiel, aj keď som hľadal naozaj zúfalo, natískalo sa mi mnoho iných, no ešte surovších, ešte dehonestujúcejších.....

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
Skrytá reklama

Vlastimil Švec

Skrytá reklama

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Mäso? Nie, ďakujem.

Vlastimil Švec

Mäso? Nie, ďakujem.

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 78
Plytvanie.

Vlastimil Švec

Plytvanie.

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kravský trus

Vlastimil Švec

Kravský trus

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu